Novinky, omluva a zajímavosti

15.07.2021 10:30

Ahojte všichni,

nejprve se Vám chci omluvit, že jsem tak dlouho byla neaktivní a nic nevydávala. Jelikož jsem si zařizovala podnikání OSVČ účetní, tak s tím byly spojeno hodně věcí, co jsem musela zařídit. Poslední věc je, že teď se budu snažit Vám vydat než odjedu na dovolenou aspoň pár hotových dílů anime, aby jste měli co sledovat a abych Vás mohla i potěšit, že jsem neskončila ale jen nestíhala. Děkuji za to, že i když nic nevydávám tak mě podporujete a chodíte se zde dívat, jsem za to moc ráda.

Taky Vám tu hodím odkaz na mé pracovní stránky účetní, kdyby někdo měl zájem a potřeboval by zpracovávat různé věci související s účetnictvím nebo daňovou evidenci neváhejte se obrátit, vždy se dohodneme a budu ráda za každého nového zákazníka. Nebo kdyby jste znali někoho kdo hledá nebo potřebuje účetní budu ráda, když mě doporučíte. Na kraji neboli městě vůbec nezáleží jelikož účetnictví se dá dělat i dálkově. Všechny věci včetně kontaktů jsou na stránce.

Zde je odkaz na stránku: ucetnictvi-a-dane-grmelova.wz.cz/

 

Děkuji, že jste si to přečetli až zde a přeji ať si užijete prázdniny a dovolené, jestli budete mít.