Překlady

14.05.2017 18:49

Ahojte,
všem kteří sledují mé překlady se omlouvám, ale nějak jsem nestíhala a překládala pomalu. Některé překlady se už blíží ke konci tak můžete brzo očekávat přeložené díly. Teď mám taky hodně věcí do školy, protože začíná zkouškové, ale nechci Vás zklamat, když je i malý čas vždy překládám abych Vám tady mohla dát další díly. Teď se s Vámi loučím a děkuju všem kteří sledují mé překlady a delší pauza je neodradí.
Zatím se mějte a užívejte krásné počasí, než zase začne být škaredě.

Jakákoli pomoc je vítaná... Pokud by někdo měl zájem pomoct s překlady či časováním, ozvěte se mi.

 Tady na těchto stránkách mám svoje plánované překlady anime a doramy: anime.akihabara.cz/skupina/Spageta9

Tady na těchto stránkách: anime.akihabara.cz/skupina/Spageta9 mám svoje plánované překlady anime a doramy.

Více zde: https://animadop.webnode.cz/news/zpatky/
Tady na těchto stránkách: anime.akihabara.cz/skupina/Spageta9 mám svoje plánované překlady anime a doramy.

Více zde: https://animadop.webnode.cz/news/zpatky/