Úprava přední strany a sekce O nás

02.02.2021 12:52

Ahojte,

dneska jsem se vrhla trochu na úpravu přední strany a sekce O nás. V sekci o nás se nově dozvíte kdo zde patří a všelijaké zajímavé věci o něm. Snad Vás budou zajímat.

Poté jsem upravila přední stranu, kde jsem smazala ankety a vytvořila jednu z všech ostatních které měli nejvíc hlasů. V závorce vidíte kolik mělo hlasů při předešlém hlasování. Tato anketa mě zajímá jelikož do budoucna bych mohla i nějaké anime z toho přeložit.

Dále jsem udělala formulář Názory na překlady, budu moc ráda, když mi tam budeme psát jak připomínky tak i nějaké pozitivní věci, vždy si z toho něco vezmu buď že to dělám dobře a nebo špatně a musím se na to více zaměřit.

Také jsem dala anketu Nejlepší dokončené anime u mě, kde jsou vypsané anime které jsou dokončené a postupně budu dopisovat další a další jak budou dokončené. V této anketě mě jen zajímá jaké anime se Vám líbí nejvíce.

Děkuji všem, kteří zde nechají zpětnou vazbu a přeji hezký zbytek dne.

P.S. Dneska se můžete ještě těšit na zbývající díly Fruits Basket.

P.S. Kdyby jste znali nebo sami mi chtěli pomoc tak pořád hledám korektora.